Grenoble

Šiais metais nutarėme aplankyti Rhone Alpes regiono Isere sritį. Nors šio regiono centras yra Lionas, tačiau mums svarbesnis yra Grenoblis, su kuriuo Kaunas bičiuliaujasi. Netoli šio miesto Vizille miestelyje ir apsistojome.

Grenoblis

Nedidelis miestukas su 160 tūkst. gyventojų įsikūręs Alpių papėdėje Izero ir Drako upių santakoje. Jis taip pat yra Izero departamento administracijos centras. Miestas labai jaukus. Gražiausia panorama atsiveria kylant į kalną burbulo formos stilingomis gondolomis.

Vizille miestelio apylinkės

Vienas mėgstamiausių užsiėmimė buvo pasivaikščioti po Vizille miestelio apylinkes. Tai buvo labai paprasta - užkyli tiesiai iš kempingo miškelio takeliu į kalną, nuo jo atsiveria puiki Vizille miestelio panorama, o toliau kaimo neasfaltuotu keliuku leidiesi gilyn į autentišką Prancūzijos kaimo peizažą. Kerti vieną, antrą nedidukę gyvenvietę ir pasieki jaukią pilį. Čia sutikome mokytoją, kuris mums nuoširdžiai prancūziškai kažką pasakojo, o mes nieko neįstengėme suprasti.

Išilgai Drac upės su traukinuku

Pasivažinėjimai nedideliais traukinukais Prancūzijoje populiarūs. Net į kalnus specialiai įrengtais bėgiais jie „ropščiasi“ lengvai. Tai ne tik pramoga, tačiau ir puiki pažintinė priemonė.

Netoliese tokia galimybė pasivažinėti traukinuku kaip tik pasitaikė. Nedidukas traukinukas „raitėsi“ išilgai Drac upės, kur atsivėrė pati upė, didžiulė užtvanka. Trumpam sustojome įrengtame nedideliame bitininkystės muziejuje (jis buvo pačio stotyje), sustojome kalnų kasykloje ir vinguriuodami tarp kalnų įspūdingais vedukais grįžome atgal.

Funikulierius

Nuo Alpių kalnų atsiveria nuostabūs vaizdai. Tačiau įsiropšti į juos nėra paprasta. Šiuo atveju išgelbėjo funikulierius. Pakylame į viršų. Čia gražios Alpių pievos. Parasparnių entuziastai džiaugiasi puikiais „oro uostais“. Jie pasileidžia nuo šlaitų ir raižo savo sparnu Alpių slėnius.